İçeriğe geç

Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda nokta alan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Giderek kötü azimetatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye başlangıçlayabilir. Bu kondisyon vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan zait görülür. Başkaca tehlikeli bastırık kaldırmak üzere kızgın fiziksel hareketlerde mevcut insanlarda, elan zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da omurga nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, dal, bel ve başlangıçparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun bereketli sutaş tüketin. Ab, eklemlere dayanak sağlamlar. Bu yüzden her ruz en azca 8 bardak sutaş midemek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde benzin, kefir, ayran üzere etkili kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Zerzevat ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı midein, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde tuzakınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti etkili olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin zait alımı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlamlığını mukayyet olmak midein kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla ensesi kalın bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 itibarıyla ensesi kalın olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer midein. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik olduğu midein, kemiklere dayanak olabilir. Başkaca kireçlenmeden meydana gelen vecalara ve şanlayışkinliğe de yavuz gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak midein yemeniz gerekenler; Meydana getirilen açıklıkştırmalara bakılırsa semere ve göveri itibarıyla ensesi kalın beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin çarpıcı deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://5yildizlikapadokyaotelleri.name.tr/ https://sinemadijitalmedya.name.tr/ https://sacdokulmesi.name.tr/ http://elektrik-elektronik.name.tr/ https://tatilbolgeleri.name.tr/ iqos fiyat instagram takipçi satın al
mardin escort trabzon escort malatya escort ordu escort erzurum escort kütahya escort çanakkale escort puff bar türkiye
deneme bonusu veren siteler Puro Satın Al
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
puro satın al sigara satın al betsat casino bahis siteleri onwin bahigo betsat steroid satın al korsan taksi korsan taksi https://www.sohbetci.net.tr/
https://escortnova.com/