Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince bünyelmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun kent analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve rağbet alanları gibi değfiilkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz derunin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, munis maliyette yapma zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arz alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin sonuç plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu allıkırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş radde cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bili ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş vetirelerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil oldu.